Sevinc-Berna87 Kuzey_Oyku_61 bayagı sıkışmıdım idrara ciktim dsdim bi test yapiyim hemen cikti peşinde yapsam çıkmaz dimi sabah idrarini beklemem lazim
Kuzey_Oyku_61 Sevinc-Berna87 valla ben hiç sabah idrarını beklemedim bilmiyorum farkı olur mu varsa gebelik her idrarda çıkar bence
Berfin1203 sdkshn amin inşallah canım seninde anlattığına göre olabilir regla kaç gün var test yaptın mı
Gkces09 Kızlarrrr regl’e az kaldı belirtiniz var mı? Benim normal regl belirtileri var sivilcede çıktı. Sivilce çıkınca ümidim kesildi 😐
Sevinc-Berna87 Gkces09 valla belirti dolu ne ararsan var ilk belirti beyaz şeffaf akıntı ikinci belirti mide agrisi ve yanma kasik agrisi ara ara bel agrisi bukadar 😙
Berfin1203 Sevinc-Berna87 bunların hepsi bende de var mide bulantısı olmadı ama böyle mideme kramplar girdi kucak gibi oluyorum ama kusmadım acaba var mıdır