Umutluol Zeyba eşim de bana 2 gündür test yapalım mı diyorum ama ben korkuyorum yapmaya sizin gibi üzülmekten korkuyorum 🤦♀️
sdkshn Zeyba İnşaallah benim de hiçbir belirtim yok her gün göğüslerime bakıyorum bişey var mı diye ilk gebeliğimde öyle anlamıştım dokunamıyordum yatakta yan bile yatamıyordum şimdi sıfır hiçbir şey yok çok ümidim yok ama belki bir ihtimal 🥹
Zeyba sdkshn evet ya o gögüs ağrısı regl olmadan yine 2-3 gün önce şişip ağrıyordu 10 kala sadece uç kısmı hassastı şuan bişey yok 😫 ve bu yerleşme kanaması dedikleri şey her wc de kontrol ediyorum ama yok 😂
sdkshn Zeyba Ben hiç yerleşme kanaması yaşamadım canım ama her adetim başlarken bir tereddüt ediyorum yerleşme olabilir mi diye 🫣😊
Berfin1203 Benim reglkende göğüsüm çok hassas olurdu şu an o hassasiyet yok sadece bel ağrıları kasıkta ağrılar bide dün ilk defa midem kötü oldu geçmek bilmedi
sdkshn Berfin1203 İnşaallah şeninde güzel haberlerini alırız canım benim de normalde adet olacağımda kasık ağrılarım olurdu şimdi yok 3 aydır 12 gün arayla adet oluyordum bu sefer olmadı iyi mi kötü mü bilemedim yani
Zeyba sdkshn inşallah hasta olamzsın bide ben 1ay öncesi kan verdim bak atıyorum fotoğraf kandan sonra yakında test yaptım çıkmadı bi baksana değerime
Berfin1203 sdkshn amin inşallah canım seninde anlattığına göre olabilir regla kaç gün var test yaptın mı
Zeyba Değil de 9 Ekimde yapmıştım değeri bilemedik buraya sordum daha önce de ama yani onun üstüne erken gebelik test yaptım hiç birşey yoktu
Sevinc-Berna87 Zeyba kizz sen yaptinmi erken gebelik testi biz ayniyiz ben bugün yaptim negativdi ama erken yaptim daha yumurtlamadan 9 gün olmuş 10 kasimda yapicam