Alyamomm Zeyba ay benim de bat 11 geçen ay kimyasal oldu bu ay umitliyim dün belim kasiklarim sizliyordu gogsum kaç gündür şişkin ve sürekli idrara cikiyorum inşallah isteyen herkese nasip olur 🤲🏻
Zeyba Alyamomm benim şuan belim ikiye ayrıldı ayrılacak öyle bir agrı var bide midem 2 gündür yanıyor ağrıyor acaba belirti olabilir mi ? 🤔
sdkshn Zeyba Adet döngüm çok kısa canım o yüzden bekliyorum iki gün önce yaptım dayanamayıp ama çıkmadı tabiiki
Berfin1203 Sizin bu söylediğiniz bütün belirtiler bende de var inşallah bu ay hepimiz güzel haberler veririz burada birbirimize
sdkshn Berfin1203 yok canım olmadım uygulama 8 kasıma attı tarihi bugün olmayınca gecikme olabilir diye normalde gecikmez ama bilmiyorum heyecanlanıyorum ama korkuyorum da
sdkshn Zeyba İnşaallah benim de hiçbir belirtim yok her gün göğüslerime bakıyorum bişey var mı diye ilk gebeliğimde öyle anlamıştım dokunamıyordum yatakta yan bile yatamıyordum şimdi sıfır hiçbir şey yok çok ümidim yok ama belki bir ihtimal 🥹
Umutluol Zeyba benim de 10 gün kaldı ve çok hafif karnımın altında batma veya hafif ağrı gibi belki ağrı bile denmez öyle bir şey oluyor
Zeyba Umutluol benim de öyle olmuştu 10 kala sonra bel ağrısı aşırı derecede bilmiyorum yani adet olmama 2-3 kala belim ağrır normalde ama 10 gün kala başladı ağrısı
Umutluol Zeyba benim de bel ağrım 1 hafta önce başladı hala da var hafif hafif ya inşallah hayırlı haberlerimizi veririz
Zeyba Umutluol inşallaaajh kaldı 5 gün zor tutuyorum kendimi denesem mi diyorum üzülürmüyüm bilmiyorum açıkçası 😩
Umutluol Zeyba erken gebelik testleri oluyor ya onunla denemek istersen dene istersen ama bence deneyip üzülme daha 5 gün var hem
Umutluol Zeyba eşim de bana 2 gündür test yapalım mı diyorum ama ben korkuyorum yapmaya sizin gibi üzülmekten korkuyorum 🤦♀️