Cankuss35 ceydadmnn 6+2 inanılmaz halsizlik bitkinlik kolum kalkmıyor kasık bel ağrısı ☺️ ama doktor bunların olması iyi dedi
EZeynepKkAkaln 6+3 um mide bulantim kasık ağrısı ve karın kramplarım var cumartesi kalp atışını duymak için gideceğim hayırlısiyla insallah 🤲🏻
oylesinebiri0 ceydadmnn 6+3 sat göre bir kaç gün geç döllenme tabi sanırım şuan sadece çok fazla açlık hissi var yediğim hâlde tokluk hissi olmuyor burun tıkanıklığı falan var onun dışında pek bir şey yok 5+1 de beta 15 bin 745 çıktı
Eylulerva oylesinebiri0 benim 5+4 de beta 2600 idi ve bebek görünmedi bu normalmi. şuan 6+2 haftalık ağrılarım çok fazla bi sorunmu var acaba😔
Serennak 5 + 4 hiçbirşey hiss etmiyorum midem davul gibi oldu ağrıyor. Hematomam oldu çocuk iyimidir sizcee?
Dilberkaya 6+5 haftalık şuan yeni öğrendim henuz doktora gitmedim göğüslerimde şişme var kasıklarımda hafif batma hissi var 3. Gebeliğim mide bulantısı ve halsizlik aldı başını gitti diğer gebeliklerime göre bu gebeliğim zor geçecek gibi görünüyor 🥹
Mervetann1- Fadiko merhaba bende 5+3 um ama beta testim 291 kese de gözükmedi aslında 2 gebelik ama sanki her şeyi unutmuş gibiyim
Fadiko Mervetann1- ben Tam 5 haftalıkken gittim kese var bebek görünmüyor dedi küçükmüş. AYIN altısında tekrar gideceğim. 4 hafta olmama 2 gün varken beta 138 di benim düşük demişti muhtemelen küçük olduğu için.
Mervetann1- Benim beta 291 çıktı ama kese de gözükmedi biraz daha büyüdün dedi doktorumuz ama değişik duygular icindeyim bir hissizlik var aslında 2. Gebelik ama
Ahsennesli ceydadmnn yarın gideceğim doktora 6+2 sabah mide bulantısı var beni mahvetti.Akşam oluncaya aşırı bir şişlik sanki 5 aylık gebeyim 😭😭😭
Lolipopirem Benim 7+6 kalp atışınıda duydum çok şükür bende halsızlık harıc başka belirti yok çok şükür inşallah böyle geçer hep Allah hepimizin yardımcısı olsun hepımız ıcın kolay Sağlıklı hamilelik olsun inş🙏🧿
rukiyeclk ceydadmnn ben 6+3 gunluk hamileyim sadece 2 kere kan verdim aslinda ikinci hamikigim ama folik asite nezman basliyorduk 8 hafta doldugunda randovu zamana alabildim ne zamn veriyikardi folik asiti
aysemor rukiyeclk folikasite hamile kalmadan 3 ay önce başlayın diyolar. Sen bi an önce al başla canım. Benim doktorum folidays önermişti onu kullanıyorum. Hamilelilin 3.ayına kadarda kullanmak lazım
Nur321 ceydadmnn 6 haftalık daha bulantı vs yok inşallah olmaz da en korktuğum kızım bulantı kusma 😬 ilk bebemde 4 ay çektim çok zor günlerdi 😪
Fadiko Ebru060619 4 hafta olmama2 gün kala kan vermiştim 138 çıkmıştı sağlık ocağında. Daha küçük o y0zdendir dedi. Tam 5 hasftalıkkan ultrasona gittim hastaneye kese görünüyor ama bebek küçük olduğu için görünmüyor dedi. AYIN 6 Sında tekrar gideceğim.