gokceekus17 Umudum34 sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Bende bugün 6 haftalık oldum. 2 düşüğüm var öncesinde. İnşallah bu sefer sağlıkla ilerler hamileliğimiz 🤲🏻
gokceekus17 Bugün 6 haftalık olduk 🥰 sabahları hafif mide bulantım oluyor ve gaz problemim var. Arada sancı giriyor. Rabbim hepimize yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 daha önce 2 düşüğüm oldu korkuyoruz.
Ftmtsdmr Zseda normalde baktırma taraftarı değilim ama Yüksekova’da doktora randevu bulmak aşırı zor çok merak ediyordum keseyi görmek istedim ama hiç bişey olmadı sıkıntı yaşamadım keseyi de gördük
Brnnnn 6+4’den sevgiler💘 göğüs hassasiyeti ve kusma derecesinde olmayan gün boyu devam eden mide bulantılarım var. Bizimki de plansızdı bize sürpriz oldu ama vardır Rabbimin bir bildiği☺️ Sağlıkla gelsinler…
Ladyss 5+3’üz. Sabahları bulantım oluyor. Halsizlik var uykum geliyor sürekli. Nadiren de kasık ağrısı oluyor. Bir de iştahsızlık başladı
sunashn50 ceydadmnn 7+1 bel agrısı cekiyorum cok fena mide bulantısı da aynı şekilde kasık ağrılarım olmadi sadece ani hareketlerde ve hapşuruk öksürük vb şeylerde aniden giriyo kasıklarima sonra geciyo hemen
emelldemir aysemor aynen benimde 5 haftalık aşırı bir şişkinliğim var insanlar inanmayacak gibi 5 haftalık olduğuna ☺️
Mirayarslan25 emelldemir bende de var o şimdi sizi okuyunca normal heralde dedim kendi kendime 🙃 5+2 yim bende reglden önce genelde olurdu bu şişlik birkaç güne de inerdi şimdi artık regl de olamicam bu şişlik bizle devam edicek mi 🥲 gerçek kilom bu değildi çünkü şiş olduğuna eminim ama inecek mi kalacak mı anlamadım kalırsa eğer yandım Şimdiden 2 aylık gibi 😬🙈
Betren Bas dönmem cok oluyo mide bulantisi kusma birde bugün tansiyonum 13.5 çıktı bu hamilelik beni korkutmaya basladi
dlrdlr4 Gizemkmc evet benimde var kahverengi acik gecen gunde kirmiziydi😞 her seferinde korkuyla gidiyorum
dlrdlr4 Haftaya girdim. Mide sıkıntısı,gaz kabizlik problemi, biseyler tiksinme, surekli uyku hali ve arada kasiklarda adet olucakmis gibi ağrı basladi. Hafif hafif acik kahverengi akintilar geliyor sizde de var mi?
fitnut 7 haftalığım baştaki kaşık ağrıları geçti. Bulantım var ama kusmam yok. Yememek yerine geçsin diye tuzlu şeyler yiyorum sürekli 🥹 halsizlik çok fazla sürekli uyumak istiyorumm