ceydadmnn 7+2yim bende. Sadece arada bir kasık agrısı. Regl olurken oldugu gibi oluyor. Birde göğüs hassasiyeti ara ara oluyor.
Hic mide bulantısı falam olmadı cok sükür.
Cok sık idrara cıkma ve gaz sancısı akşamları oluyor.
Başka gaz sancısı olan var mı böyle ben cok şişiyorum bildiğiniz hanımlar
Hareket etmek zulüm gibi oluyor sabaha geciyo aksamları tekrar