AdakAybike 3. Çocuklu hayat peki affafasgag 😂😂 İlk zamanlar çok zor heleki küçük kardeş olunca köpeğin kediyi beklediği gibi bekledik bebeğe birsey olmasın diye boğup öldürme ihtimali var maalesef acı ama gerçek😭 ele avuca gelince dönmeye başlayınca düzeliyor biraz benim oğlum yok uyumluydu abilik yaptı 2 yaşında bile değildi sonrasında 2 yaştan sonra uykuları oturdu düzene soktum mecbur asla rahatlık şımarıklık olmuyor 6 aylıkken ayırdım bebeği kendimden yoksa yatakta 4 kişi yatardık hep biliyorum. Şimdi ise 3 4,5 yas abiler bebek mecbur benle kalacak 1 yaşa kadar onunda uyku düzenine göre yerleşim yapacağım evde 😂😂 kız olduğu için babası kızımı vermem o canavarlara diyor bakalım 😂🥰