Mmnj
Sizinle aynıyız gibi,bende yarın 33.haftama gircem,kızım 4yasina grij Eylül’de,aralığın ortası gibi planlı sezaryan gornuyor,nasip olursa,beni neler bekliyor bilmiyorum ama çok yorucu bir süreç bekliyor galiba,yeni taşındıgim için,kızımı sübyan yada kreş gibi yerlere veremedim,bebekle zor olur diye,bu sene kardeşini birlikte buyutcez seneyede nasip olursa sübyana veririm,Allah yardımcımiz olsun