anonimgelin 😁😁😁 benm kızım var 6 yaşnda Smdi ki de erkekmiş bizde Çok istedik erkek olmasını doktor napican kız olsun buda erkekler çok yaramaz flan demişti bizde rahata sessizliğe çok alıştık birilerinin kanepelerden uçmasını, ( kızım oyuncklarini çok temz kullanır hiç zarar vermedi hepsi yeni gbi hala kırıkları asla yok ) oyuncklari birbirne vurup kurmasını istiyorz demk rahat battiysa demiştim Smdi snn yorumu okuynca 2 sene snra kendimi gördüm sanki 😁😁 eşim de kızım bi düşsün elini kolunu bi yere çarpsın çok tedirgin olurdu aman düşmesin aman ağlamasın die çok stres olurdu dün dedm yine aynı şeyleri yasicaz bide bu erkek dur desen de anlamaz heralde buna bsy demem dior nie kizimamiydi bütün efhanliğim dedim de o erkek bsy olmaz kızlar narin kırılgan olur dio 😁😁😁😁😁