Muunnniiip oğullarımın adı Akif ve Yağız Ali,yine oğlum olacak tek isim koymak istiyorum öztürkçe olsun istiyorum ammmaaa eşimle anlaşamıyoruz isim konularında🫠Akifi kendi koydu,Yağız Aliyi ailecek koyduk😂bu nu ben koyayım diyorum yine karışıyor isim işine ortak koyarız galiba