Ablanız geldi kızlar😅benim plasenta kesin totalis değilmiş😍marjinalde değil ama marjinale yakın dedi yani tam istediğim konumda değil dedi ama kötü de diyemeyiz dedi☺️yukarı çıktıkça kahve leke az kanama görebilirsin korkma hiç bir ilaç alma sadece istirahat edersin dedi,2kez kahve leke olmuyu geçenlerde onu söyledim yeri kaymış ondan dedi,tehlike görmüyorum dedi serviks uzunluğuda iyi dedi🤲🏻kötü yorum yapmadı yarım saat yürümen lazım pıhtılaşma olmasın kanında dediayrıca şekerinde çıkmaz yürürsen dedi ki ben de yürüyorum zaten dedim,ilişkide serbest dedi🙈1ay sonra çağırdı,yarım saat inceledi beni,ayy aklıma bunlar geliyor şimdilik😁kesin erkekmiş 19+6 yazıyor usg de 316 gr ve 23 cm cik🥰