Beyzab95 Blackkcat naptın gittin mi telaşlanma bu haftalarda normal bence düzensiz hissetme bende bazen hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum 23’deyim
Blackkcat Beyzab95 kız rüyamdan etkilendim galiba,bir de göğüslerimdeki o eski hassasiyet yok gibi etkiledi beni,hala bi kıpırtı hissetmedim bebemde,çok erken hissettim bu bebemi arada hisler gidince korkuyor insan
444434 Beyzab95 merhaba doğum yaptinizmi siz plesanta bı sıkıntı yarattımi … Bide normalmi sezaryanmi oldu
Beyzab95 Blackkcat @Gizemd-01 19. haftanın başında gitmiştim ilerleyen haftalarda bir daha gel demişti ondan gittim ☺️ plesentada hala aşağıdaymış gerçi hem karından baktı hemde geçen hafta kendi doktoruma da gitmiştim biliyordum 28-29. haftalara kadar çıkar dedi içimden he he dedim 😅🤣
Gizemd-01 Rüya demişken ben bu rüyalarda kafayı yedim. Her gün 4-5 tane ayrı rüya görüyorum ya . Neden böyle anlamıyorum
Beyzab95 N-23 kısmiymiş benim çıkmış biraz şu an yakın duruyor ama çıkacağını sanmıyorum 3 haftadır aynı duruyor
Gizemd-01 Beyzab95 benim de kısmi idi . Cumartesi günü doktor boşluk kapanmış dedi. Yani yukarı mı çıkmış dedim evet dedi. Olması gereken yere mi geldi dedim hayır dedi. Sana peki dinlenmen konusunda nasıl uyarılarda bulundu
Beyzab95 Gizemd-01 hiç bir uyarı da bulunmadı Allah’a şükür lekelenmem kanamam yok artık büyük ihtimalle kısmi olduğu için geliyordu zaten ama yinede yaşayınca yine olabilir korkusu var hala 😅 iğneyi bıraktırdı işte ilacı da bırak dedi tabi ben yine fazladan devam edicem kontrolüm haftaya perşembe pazartesi son kez kullanırım inşallah perşembeye kadar kalmaz hemde 😅 çok sık kontrole çağırıyor sadece 2 haftada 1 onun dışında bir uyarı vs yapmadı ama ben hala eski devam ediyorum dün bir alışverişe gittim bayağı bir yürüdüm ilk defa korktum hatta 😨