Beyzab95 olabilir canım ben de çok az kahve leke geldi ama ayakta çok kaldığım için diye düşünmüştüm plasenta çıkarken olabilir dedi dr tam yukarda da değil şu an ama rahim ağızlarında da değil çok şükür,senin lekelenme de bağ dokuları gerildiği için olabilir yani plasenta çıkarken gerdiriyor,bize dr öyle bi anlattı ki eliyle falan ayakta anlattı,usgde de gösterdi iyice,mesanemi sezaryen yerimi rahim ağzımı ve plasentamı,bana göre çok yakındı ama dr iyi dedi neyseki