Dylann_3433 gözünaydın canım,hayırlısı olsun,çok sevindim yapışıklık olmadığına gerçekten🥹☺️yıllar önce kendimi gördüm bu mutlulukta,ben de bugün dr gidicem plasentanın yeriyle alakalı konuşacak artık dr inş yukarı çıkmıştır🤲🏻plasenta yapısı gereği kandan oluştuğu için sorun değil zaten yeter ki o kanama başlamasın,bebiş büyümüş bayaca🧿🧿