Blackkcat Hira_tuana_3521 evet o haftalarda alırlar ciğer geliştirici vuruldun mu,benimde yapışıklık var dediler mr kabul etmedim ben yapışıklıkda yokmuş,sende de sorunsuz olur inş ameliyetım normal geçti benim spinal sezaryen olmuştum
Gizemd-01 N-23 hayır. Ortak sohbete etiketlemiştim ama yönetici özel tartışma diye etiket koymuştu. Nadir de olsa dışarıdan gelen olabilir :) özel grup açamadım 2 kişiden fazla kabul etmedi.
Hira_tuana_3521 Amin cnm ben ilaçsız olarak çekildim gözümü kapattım çıkınca açtım ama çok korkunç gerçekten bildiğin mezar gibi gür gür bağırıyor daracık içi insanın nefesi kesiliyor bide geceydi aklımdan herşey geçti vlla
N-23 Ben artık plesenta hikayeleri okumuyorum çünkü cuma sabahı başım döndü acillik oldum ,şimdide tekrar döner diye çok korkuyorum psikolojikmende çok yıprandım artık o yüzden daha Allah’a kalmış allah yardım etsin inşallah hepimize 🤲🤲
Beyzab95 N-23 bende okumuyorum artık sadece sizinle konuşuyorum buraya sadece sizin için bakıyorum artık alıştım duruma da kabullendim de takmıyorum da öyle böyle haftalar geçti valla 😅😅
N-23 Hira_tuana_3521 çünkü 7 aydır psikolojim mafoldu burda herkes beni çok iyi tanıdı artık, gece sabahlara kadar burdaydım öyle oluyordu telefon elimde dalıyordum canım ama başım döndü o kadar korktum ki o yüzden şimdi hiç bakmıyom okumuyom daha
N-23 Hira_tuana_3521 bide banada 37 de alınması gerek ddi, rahmi tam kapatmış ama gece bişi olursa üni acilde hangi doktor varsa ddi, inşallah gece bişi olmazsa 37 ye tmmlarım bu gittiğim doktor yapar inşallah 🤲
Blackkcat N-23 bu duruma çok sevindim canım benim okuma daha fazla zaten ama tam previa postu gibi oldu buraya da yazan oluyor illa🙈🫠😂
Dylann_3433 Arkadaşlar çok panik olmayın 🫶🏻 İlk 3 ayım sürekli kanamlı geçti öyle böyle değil istanbulun en iyi doçentlerinden biri bebeği almamız lazım sen riske giriyorsun dedi 3 aylıkken tabiki kabul etmedim annelik bunu gerektirdi heralde :) İlk gebeliğim ve hiç bir müdahale olmadı şu zamana kadar kürtaj tüp bebek vs.. Yarın yapışıklık var mı diye bakılacak inanın zerre umrumda değil birşeyi ne kadar düşünürseniz okadar oluyor sabırlı ve güçlü olun 🫶🏻 içimizdekiler gerçek bir savaşçı 🤰🏻 doktorlar en kötü senaryoyu söylüyor 3 doktor değiştirdim ben şu an ki doktorum muazzam bir adam acıbadem kozyatağında doktorlarınızı dinleyin ama güven vermiyorsa yol yakınken bırakın ve kesinlikle eğilmeyin😂 inşallah seneye yaz hepimiz bebeklerimiz ile ya neler konuşmuşuz zamanında deriz :)
Eda91- Dylann_3433 yapışıklık var mı diye bakılacak dediniz ya nasıl bakılıyor ona. Normal karından muamele edilirken usg den mi bakılıyor
Dylann_3433 Evet olumsuz yazan kişilerle konusmayın sağlıklı geçmesini dileyin ve uzaklaşın en güzel dönemlerinizi zehir etmeyin 🥹
Dylann_3433 @“N-23”# bebeğine alışverişe başla Ben 33 haftaya girdim oda bile yaptım sözde yapmayacaktım 😂 aldım geldi etti diyene kadar 34 ü bulur seninde yıkanması ütüsü düzeni derken bir bakmışsın kucağında 😂 zaman çok hızlı geçiyor
N-23 Dylann_3433 yaa gerçekten mi ne güzel ben daha bişi alamadım üstüne aylardır üzüle üzüle kaygı bozluğu oldu, yani verseler psikiyatri ilacı bile içecem o derece aylardır eziyet ettim kendime