Hira_tuana_3521 maşallh canım öncelikle bebeğine gelişimi çok güzel,bu zamana kadar çalışıyor muydun,mr çektiler mi peki yapışıklık için,her zaman kötü ihtimalleri de söylerler,söylemek zorundalar tabi ki,plasenta yapı gereği kanlı olduğu için sadece rahime yakın olmasında bile kanama olabiliyor ki yapışıklık denmişse muhtemelen kanama olabilir diye doğumunda kan bulunduracağını söylemişlerdir,haftan çok güzel ilerlemiş inş yapışıklık yoktur ya da kolaylıkla ayrılır sıkıntısız geçer🤲🏻