N-23 off okullarda kapalı bugün ya çocuklar illa bir şey yapalım diyorlar boğdular beni ya canları sıkılıyormuş,azıcık çıktık geldik eve kahveye gittim görümcemin kızına🙈tabi arabayla gittim,şimdi uzanıyorum bi yemek yapsam yeter acıkıcak evdekiler birazdan😏