2cat1baby lamisrtky Merhabalar🥹 Bende 32. haftamdayım yarın suyumun son durumuna göre sezaryen olup olmayacağım belli olucak.Oğluşunuzu Allah bağışlasın💖40 gün kalma sebebi emme refleksi miydi acaba? Küvez süreci beni çok üzüyor bu yüzden merak ettim
lamisrtky 2cat1baby emzirmeye gidiyordum son haftada, emzirdikten sonra kuveze koyuyorlar ve takip ediyorlar nefes alabiliyor mu, alabiliyordu ama zorlanıyordu ve hava veriyorlardı biraz, ondan daha fazla kaldı
Cgllay zumrasmom1 esımın arkadasının karısı dogum yaptı, 35 haftalık bebek 3 kg hersey yolunda oldugu icin taburcu edildiler normal dogum yapmıstı sütüde gelmis hemen emzirmeye baslamıs fln
zumrasmom1 Cgllay haftası çok iyiymiş. Benimki 31+6 ama gelişim geriliği vardi plesentadaki sorunumdan dolayı. Bebeğim beslenemedi iki haftada 50-70 gram alıyordu. En son ters akım başladı aldılar hemen 850 gram 26 haftayla uyumlu doğdu
Zelihaa1409 zumrasmom1 İki ye yaklaşınca veriyorlar diye biliyorum plesentada ki kan akışı nasıl farkedildi canm doplermi baktilar benmde bi haftada hc kilo almamış gbi gözüküyo erken doğum olablr ona bakılacak yarn
zumrasmom1 Zelihaa1409 evet sürekli dopler ile bakılıyordu. Doğumdan iki gün önce hareket hissetmedim hemen hastaneye gittik yakinda kalp atışı var ama akım olcemem dopler cihazı yok bende dedi. Kendi hastanemize gittik orda baktilar biraz daha azalmıştı bebeğe giden akım. İki gün sonra kontrole gittim hemen doğum dediler
Zelihaa1409 zumrasmom1 Anladm çok gecms olsun iyiki farkedilmis bebişiniz bi an önce toparlar ve çıkar inşallah.Bende yarn gtcem plesentaya bakilacak bu zamana kadar normaldi ilk kez bı haftadr hc kilo almamis gözüktü hala almadysa değerlendirilecek😢
minik-02 zumrasmom1 bir süre böyle devam edecektim canım sonra senin gün aşırı emzirmek için anne bebek takibi için günde bir kez veya iki kez emzirmek için seni çağırırlar gözlem sonucu çıkarirlar emme refleksi olması lazım gelişmiş olması lazım benim bebeğim o kadar küçük değildi ama prematüreydi 33 haftalık doğdu böyle oldu bizde
asel_asl zumrasmom1 kaç haftalıkken doğum yaptınız? Şuan 20 haftalığım servikal yetmezlik ve 3 cm açıklık nedeniyle hastanede yatıyorum.. çok korkuyorum bebeğim doğacak diye 🥺
zumrasmom1 asel_asl 31+6 ama gelişim geriliği vardı 26 haftayla uyumlu doğdu. Rabbim yardimciniz olsun
Aleynagunal Mrvcakatt sezeryan istiyorum zaten 37 de alıyorlar sanırım çok fazla beklemiyorlar diye biliyorum
zumrasmom1 Zelihaa1409 hakkınızda hayırlısı olsun canım haber ver mutlaka bu posta yazabilirsin merak ederim
asel_asl Mrvcakatt yoğun akıntımdan dolayı serklaj yapamıyoruz dediler . Kanımda enfeksiyon da var devamlı antibiyotik veriyorlar
Zelihaa1409 zumrasmom1 Tamam canm yazarım bende tam 31+5 deym geçen hafta 30+5 de 1700 dü hatta önden gdyodu bu zamana kadar hc gerilik olmadı ama bu hafta bakıldgnda yine 1700 çıktı iksde farklı ultrason Dr ondanda olablr ama kan akışına bakilmasi lazm dedi yarn ona bakilcak.Gerilik olduysada bu haftadan sonra başlamıştır çokta küçük degl bakarz dedi ama çok korkuyorm cnkü bu bebeğe üç düşükten sonra ulastm çok zor yollardan gectm Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Zelihaa1409 zumrasmom1 Canm suanlik bebekte bi gerilik gözükmüyo yinede bi başka dr ye gtcez haber ver demiştin.Sanada çok dua ettim bebişin bi anca büyüyüp çıksn dye❣️Hepimiz sağlıkla kavuşurz inşallah.
zumrasmom1 Zelihaa1409 merak etme rabbim sağlıkla kavuştursun. Benim ilk gebeliğim 850 gram doğurdum. Küçücük bir bebek ama güçlü kızım benim. Karnimdakinden daha hızlı büyüyor çok şükür büyüyor. Bazen en hayırlısının ne olduğunu biz bilemeyiz. Rabbim sağlıkla kavustursun
Zelihaa1409 zumrasmom1 Aynen öyle canm içer de ya da dışarda tek büyüsün canı içinde olsunda sağlıkla kavurusrz inşallah.