Merhaba, şuan oğlum 10 aylık, 32 haftada doğum oldu, 1500gr ile. Şuan maşallah çok iyi ☺️. Size de tebrik ediyorum ve lütfen pozitif olmaya çalışın, sütün için o çok önemli, bebek için o çok önemli. Hastaneye her gittiğinizde bebeğinizle bol bol pozitif konuşun, onun yanında ağlamayın. Çok zor biliyorum ama geçecek bu günler, siz bu sırada güzel hazırlıklar yapın, eksikler varsa alın. Oğlum 40 gün sonra çıktı, amaa daha erken de çıkabildi, ben doktorla konuştum bir hafta daha bakalım dedi, emzirmeye geliyordum, emzirerek nefes alıyor mu çok zorlanıyor mu takip ediyorlardı. Yoğun bakımdaki öbür bebekler daha erken çıktılar ama. Bebeğe göre değişir. Bazırlar 1800gr ile çıktılar. Benimki 2kg 300gr ile