Defnes-Mom serviks uzamadı aslında dikiş tutuyor gibi bişey de demediler bana.. hastanede de yatabilirdim ama sonuçta yatıyorsun git evde yat dediler. Su gelişi , kanama ve sancı gibi bişey olursa hemen gel dediler . Şuan için çok şükür herşey yolunda.. sadece yatıyorum ilaçlarımı kullanıyorum.. daha çok küçük ciğer geliştirici iğne de yapamıyorlar 24. Haftadan önce.. beklemedeyim ama çok yıprandım.. Sizin de en kısa zamanda iyi haberlerinizi alırız inşallah .. üzülmeyin Allah’a bırakın .. inşallah sağlıkla zamanında kucağınıza alırsınız 🙏🏻