Hazal0758 aslında her yerde 42 ye kadar çok normal deniyor baktığında ama doktorlar ve insanlar habire ne zaman doğacak, doğdu mu, doğuyor mu diye sorduğu icin insanı strese sokuyorlar gereksiz. Ben 39 a yeni girdim 1 haftadır birileri yazıp duruyor doğurdun mu, doğurdun mu diye. Doğunca haber edicem dedim, sıkıldım sorup durulmasında da. Vakti gelince buluşacak bizimle insallah, sonsuza kadar orada kalamaz sonuçta 🙏 içinizi ferah tutun. Sayılı gününüz var kavuşmaya öyle düşünün ☺️