Hazal0758 canim saknn ha sakn boyle dusunme. Ben de dusunuyordum snra goyaa duusnmedigimi zannetmisim ve pek takmiyorum ne zaman gelrse gelsin diyordum ama bilincaltimda takiyormusum bayagi, her kontrolde yok sanci fln gelmedi hala, bsy yok vs diodum doktoruma. 41+1 de beebgm susuz kaldigi icin sezryann oldum son dk mecbur. Suni sanci alana kadar hcbi sekilde tek bir agrim sizim olmamsti koca hamilelik boyunca. Yani suyum olsaydi daha da bekleyecekti herhalde oglusum dusun😂😂 o yzden cok samimi soyluyorum sakin dusunme stres yapma kafani mesgul et bsska seylerle. Hangi vaktte hayrliysa o vaktte gelsin hayrla🌼🌼