Esmaa_Nur YigitPoyrazMomm ayy walla bi de normal doğum istiyorum onun sıtması da ayrı sarıyo Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 😂😂
tambirleydi Benim de 33 🥹 hem korkuyorum doğumdan :( hem çok mutlu oluyorum artık yanımda olacak çiçeğim diye cok değişik bir duygu durumu yasıyorum. Ya yapamazsam edemezsem diye 🥺
YigitPoyrazMomm tambirleydi aynısını hissediyorum biliyor musun acaba diye neler neler geliyor aklıma😢
Hsrt80 YigitPoyrazMomm aynıyız sizinle rabbim sağlıkla nasip etsin ins bebeklerimizi ben ikiz kere hamileyim 35 TE alicaklar nasipse ins
gamzee07 @YigitPoyrazMomm çok. Güzel gidiyor canım bide oğlum var azcık ogluş yoruyor geri herşey süper😊😇😘🫶😍senin nasıl
Aysensrkan 33+1 olduk bizde 🩵 normal doğum beklerken doktorumuz 37de alacağım büyük ihtimalle dedi 😔 sanırım son 1 ayımız var