birogretmenhanim YigitPoyrazMomm Biz de 33+3 olduk. Kızımla kavuşmamıza son 46 gün kaldı İnşallah. 🍍🐣
Esmaa_Nur YigitPoyrazMomm 37+0 son 21 gün zaman daraldıkça heycan korku herşey basıyor🙈😂 Rabbim bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
YigitPoyrazMomm ilkgozagrim__ sayılı günler hızlı geçer canım hele 99 görünce maşallah göz açıp kapiyana kadar hızlı ilerliyor sağlıkla gelsin yavrularımız😇💞
ilkgozagrim__ YigitPoyrazMomm huzurlu geceler canım inşallah bakalım o günleri sabırsızlıkla bekliyoruz Sağlıkla gelsinler De zaman geçer elbet
YigitPoyrazMomm ilkgozagrim__ geçer bebeğim sen tadını çıkar doya doya ben 30 haftadan başladım video fotoğraf çekmeye tabi diğer aylar da çektim ama son ayları anı olarak kalsın diye doya doya anı yaşıyorum amin inşallah canım benim
ilkgozagrim__ YigitPoyrazMomm çıkarıyorum aşkım sende doya doya video fotoğraf çek Bende o haftalarda bol bol çekicem inşallah çok hareketli oluyor bebişler 25-30 haftalarda 💞💞
YigitPoyrazMomm Esmaa_Nur aynı duyguları yaşıyoruz desem nasıl doguracm diye düşünüyorum sadece sağlıkla gelsinler insallah😊😂
Esmaa_Nur YigitPoyrazMomm ayy walla bi de normal doğum istiyorum onun sıtması da ayrı sarıyo Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 😂😂