Birbahargunu 33+1 benim de baş aşağı duruyordu yerini değiştirip yan durmaya karar vermiş insallah geri döner normal istiyorum 35 te tekrar randevumuz var bakalım
ilkgozagrim__ YigitPoyrazMomm çıkarıyorum aşkım sende doya doya video fotoğraf çek Bende o haftalarda bol bol çekicem inşallah çok hareketli oluyor bebişler 25-30 haftalarda 💞💞
Ceylannn1y Sedadgr yaaa Allah analı sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin canım.brnfe biranönce kavuşmak istiyorum artık darısı bana olsun inş 🤗kaçıncı haftada doğum yaptın .nasıl sancın frlan geldi
Sedadgr Ceylannn1y amin canım Allah senin de kucagına sagsalim almayı nasip etsin 38+1 de dogdu kontrole gittim açılmam vardı 4 cm ertesi gün normal dogumla dogurdum 😊