Esraguvennn varsa büyük ihtimalle geç döllenmedir çünkü gecikmenin 4.gunundeyim evet 2.foto dünkü erken gebelik testi bugünku üstteki normal kaset test pazartesiye kadar bekleyip adet olmazsam bidaha test yaparım benim için dua edin 20aydir bekliyorum pozitif görmeyi 🤲