koomikbiranne0507 2oglus ben gölge gördüm ama adetiniz geçmiş gölge değilde pembe renk çıkmalıydı şuan herşey olabilir kimyasal olabilir geç döllenme olabilir umarım geç döllenmedir
yarendt 2oglus telefonun flaşını açıp çekin o zaman net gözüküyor benimde böyleydi flaşla baktığımda gördüm ikinci çizgiyi
Esraguvennn 2oglus 2. Attığın foto erken gebelik mi testi mi? Sanki ben ilkine değilde ikinci de gölge gibi gördüm. Erken gebelik testleri daha hassas oluyor benim değerim 3 Ken çizgi çıkmıştı erken gebelikte. Belki geç döllenme falan olmuştur
Htc_snn 2oglus erken gebelik testinde gölge gibi var sen bekle adet olmassa bi daha tekrarla belki geç döllenme olabilir
2oglus Htc_snn varsa büyük ihtimalle geç döllenme olmuştur adet gecikmesinin 4.gunu bel ağrısı var pazartesi ye kadar bekleyip bı test daha yapayım inşallah adet olmam hamileyimdir🙏🤲
Krpzah06 Testi aç içine öyle bak benim de çok silikdi ilk yaptığım öyle açıp bakmıştım istiyorsan inşallah pozitifdir
2oglus Krpzah06 çok teşekkür ederim 🙏😊 inşallah pozitiftir testi açıp baktım böyle de baktım gölge gibi görüyorum inşallah kendimi kandırmiyorumdur
2oglus Esraguvennn varsa büyük ihtimalle geç döllenmedir çünkü gecikmenin 4.gunundeyim evet 2.foto dünkü erken gebelik testi bugünku üstteki normal kaset test pazartesiye kadar bekleyip adet olmazsam bidaha test yaparım benim için dua edin 20aydir bekliyorum pozitif görmeyi 🤲