Deletedmom_85 Fey Aysetk Sinemfrkn Sinifcianne34 mervisk Lekeleri çıkartıyor mu kızlar deneyimleyen var mı aranızda?
TugbaKync tugcesakzci Homm Bitkisel tercih ettim ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Sipariş etmek ve bilgi almak isterseniz yorum atmanız yeterli. 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️😇😇😇
banu88 Naturalive öneririm, kendimiz için evimizde de kullanıyoruz leke çıkarıcısı da deterjanı da iyi
Mesa3333 Kızım 44 aylık doğduğundan beri duru granül Matik sabun kullanıyorum çok memnunum.Stok yaptım
Merimerim Ben de hacı şakir granül sabundan aldım ilk kıyafetleri onunla yıkayacağım 1 2 ay. Yumuşatıcı da kullanmayacağım şimdilik
Aysetk tugcesakzci green clean en temiz ve gerçekten yıkayan tek deterjan oldu benim denediklerim arasında. Moms green de denedim ama durulama gerektirdiği için su israfı yapıyor, ben tercih etmiyorum.
Birbahargunu Aysetk green clean zor lekeleri çıkartıyor mu ben siveno aldım ama çıkartmıyor falan demişler henüz bebek doğmadı temiz giysilerden başka bir şey yikamadim
Seastar88 Uni baby kullanıyorum hem deterjanında hem yumusatıcısında.Ama yumusatıcı azcık koyuyorum.Siveno da aldım çok sıvı geldi bana makinenın deterjan gozunde durmuyor bile hemen içine akıyor uni daha yogun bir kıvamda.
Hilalyusufzeynep Siveno kullanıyorum kokusuz doğal ve bu sebeple lekeleri asla çıkartmıyor ☺️ Kızım 20 günlüktü ve 💩 kaçırmıştı atletine çıkarmadı sarı sarı duruyor
Mesa3333 2424aa önceliğim sade ama çok zorda kalırsam bulamadiysam acilse iki üç paket lavantalı da kullandığım oldu.
2424aa Mesa3333 anladım teşekkür ederim canım sadece toz mu kullanıyorsun peki yoksa yumuşatici da kullanıyormusm