Deletedmom_85 aşkım ben siveno kullandım dediğim gibi hiç bir lekeyi çıkarmadı e bebeğin sıvı bebek deterjanına geçtim içeriğini tam bilmiyorum ama üzerinde temiz yazıyor ve günlük dökülen klasik yemek lekelerini vs çıkarmıştı valla ikidir kullanıyorum bende memnunum,leke çıkarıcı olarak da yine e bebeğin baby me toz leke çıkarıcısını aldım Afranin üç tane beyaz üstü vardı leke çıkmayan iki kez yıkadığım halde ve toz leke çıkarıcıyi kullandım onlara (bir gece öncesinden bekletiyorsun bir yerde sabahta makinaya atıyorsun) ve iki kıyafette ki lekeler gitmişti 😍 bir tanesinde hafif kalmıştı memnun kaldım ben vallahi
Nasılsın bu arada kaç haftalık oldu benim minnakım alışverişe başladın mı 😍🥺