Aabbccc Edakgndzzz gerçekten mii ama bu kaç saat sonra çıktı o şekilde hemen çıkmadi o yüzden biraz tedirginim
ozlemm_h Canım bir süre benimde öyle çıktı reglden 5 gün önce yapmaya başlamıştım. 2 gün aralıklarla yaptım 2 kere silik çıktı. Sonra regli günü kan verdim öyle öğrendim hamileliğimi 😍
Aabbccc ozlemm_h benimde reglim 5 Kasım’da aşılamamın 10.gunundeyim hemen mi silik çıktı sizin yoksa sonra mi 🙂
Aabbccc ozlemm_h benimde reglim 5 Kasım’da aşılamamın 10.gunundeyim hemen mi silik çıktı sizin yoksa sonra mi
kbryzb ozlemm_h ay bilmiyorum ki canım ya çekiniyorum açıkçası yarın tekrar test yapmaya üzüldüm de biraz
ozlemm_h yok canım bi süre sonra silikleşti. En iyisi aile hekmine gidip kan vermek.Bende çok stres yapmıştım değilim diye ama kan verince rahatladım 🤗
Scelikler [silindi] yok bende hic bir belirti olmadi hatta ilk defa regl belirtiside yaşamadim geciktigim için test yaptım öyle çıktı
Aabbccc Edakgndzzz bazıları var diyor bazıları yok diyor kararsız kaldım senin mesajını okudum mutlu oldum dimi ya negatif olsa sonradan da çıkmaz ki
[silindi] Scelikler adetiniz 9 gün geciktiyse daha koyu çıkması lazım di çizgnin Büyük ihtimale geç döllenme olmuş