Yenianne7 Scelikler ordan sana el sallıyor miniğin annesi 🥰 Hayırlı olsun hayırla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻
Scelikler Yenianne7 amin sağol canım Rabbim isteyen herkese nasip etsin biraz korkuyorum ilkinde kürtaj oldum ☹️
Yenianne7 Scelikler Hiç korkma içini ferah tut duanı et hayırlı bir şekilde tutunsun bebişin inşallah. Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
Scelikler ssahin22 canım ben regldan 2 gün once yaptim negatif çıktı 9 gün geciktim öyle yaptım birde hicbir belirtim yok benim
ssahin22 Scelikler Benim reglme daha 10 gün var yumurtlama zamanı akıntım oldu aradan 9 gün geçti bugün tekrar oldu ilk defa başıma geldi bide sabah yüksek biyete uzandım karnım ağrıdı da acabamı dedim
Serendipity16 Scelikler hayırlı olsun var pazartesi sağlık ocağında kan verirsiniz beklemek istemezseniz yarın özelde verirsiniz 💞
kbryzb Kızlar yarın adet olmam gerekiyordu gebelik testi yaptım pozitif çıktı sizce hamile miyimdir ve bundan tam 1 ay önce kimyasal gebelik geçirdim
Scelikler kbryzb sende hamilesin teberik ederim😊 yarin kan vericem haberleşelim sende uzatmadan kan ver bence🌼☺️
AleynaResul kbryzb kız nesi silik bunun bende böyle öğrenmiştim şimdi 30+2 olduk 😂 hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin rabbim ❤️
kbryzb Scelikler çok teşekkür ederim canım senin adına çok sevindim 😊🌸 Canım ben kendi doktoruma yazdım o bir kaç hafta bekle dedi bana o yüzden gidip hemen vermicem kan bir de bundan 1 ay önce kimyasal gebelik geçirdiğim için
kbryzb AleynaResul ya test sanırım yanılttı beni çünkü 2. Yaptığım testte hiçbir şey çıkmadı sadece tek çizgi çıktı moralim bozuldu biraz
Aabbccc Aabbccc peki benim kinden var mı acaba bi baksaniz ama negatif olduğunu düşünüp kenara koydum bu kaç saat sonra baktım boyleydi
kbryzb Aabbccc canım benim ilk yaptığım test 4-5 dakika sonra hemen belirginleşti ama şimdi 2. Testi yaptım hiçbir şey çıkmadı tek çizgi çıktı
AleynaResul kbryzb yaa kuruma çizgisimi oluyo o zaman bende ilk hayalet çıktı sonra net gözükmüştü bi kan versen iyi olur yinede 🥹