Hatice--- Dogan-ca29 kan ilacını 7 de içtim 10.30 gibi tiroidi içtim ama anında geri çıkardım 11 gibi tekrar içtim kan ilacını gece içip yatmayı deneyim olmadı başka ilaç yazdırayım 🌸
Dogan-ca29 Hatice--- akşam genelde dokunmuyor ya yemekten iki saat önce yada yemekten iki saat sonra alın deneyin bakalım. 🥰
FeyB Hatice--- sabah yemekten hemen önce içmeyi denediniz mi hiç ? 1-2domates salatalık ardından hemen için zeytinle devam edin benimde midemi bulandırıyordu böyle denedim ve mis
Hatice--- Kanalize ben 7 de aç karnına içtim birde gece yatmadan önce içeyim bi deneyim olmadı başka ilaç yazdırayım ferro sanol kullanmıştım sabah akşamlı hiç böyle olmamıştım 🥲
_Tazeanne Sahsenem34- ya bendede çok kabızlık yaptı afedersiniz 4 gündür çıkmıyorum tuvalete kendiliğinden mi düzeldi acaba çok canımı sıkıyor
Hatice--- ttazeannee en güzeli değiştirmesi bence de daha önce ferro sanol kullanmıştım sabah akşam ondan böyle olmamıştı bu beni mahvetti daha ilk günde 🥲
Hatice--- Sahsenem34- ben 7 de aldım aç karnına denedim ama olmadı birde gece yatmadan önce içeyim olmadı pazartesi günü başka yazdırayım 🌸
User22 Hatice--- bende onu kullanıyodum doktorumdan değiştirmesini istedim çok midemi bulandırıyo kusturuyodu benide
Basakhilal Hatice--- o ilaç öyle beni mide ağrısından kıvrandirdi kac gün. Doktoruma söyledim sidefere gectik. Daha hafif ben gece yatmadan iciyorum onuda
Hatice--- KuzeyinAnnesi10 bende öyle gelecekten hala atamadım üzerimden basımı kaldıramıyorum ki mide bulantısı yaşamayan biriyim hamileliğim de ama ilaç sağolsun 🥲
User22 Hatice--- bildiğim kadarıyla gece içmek etkisini azaltıyo aç karnına içmek gerekiyo sen doktoruna söyle zaten değiştiriyo
Deletedmom_85 Hatice--- sabah aç karnına ilk kullandığım zaman aşırı mide bulantısı olmuştu ve istifra etmiştim. Doktorum Gece yatmadan önce içmemi söyledi uzun zamandır o şekilde kullanıyorum Herhangi bir sıkıntı yaşamadım
Mmeelliikkee Hatice--- kızımda bende kullanamamıştım onu bulantı yapıyordu bırakmıştım mecbur , bu sefer dr değerlerime göre gerek duymadı beslenmeye çalışın sürekli kusmaktansa beslenme daha önemli çok zorlarsa başka bi tür verir dr değere göre
Hatice--- Mmeelliikkee çok doğru benim sadece genel rahatsızlığım kansızlık olduğu için aslında birde sezaryen olacağım için biraz üstünde duruyorum doktor öyle söyledi 🌸