Hatice--- ahanda benden bir tane daha,hem troıdın var hemde gyno sanol kullanıyosun,ama benım kusmam yok bacım 11 haftalıgım hiç bır kere bıle kusmadım daha kabızlıkta yok çok şükğr,doktor bana dedıydı ama mide bulantısı yapar diye demekkı herkeste etkı etmıyo şey yap ben öyle yapıyorum ne kullanrsam kullanıyım aç karna olan ılaçları bır lokma yemeden hayatta yutmam ekmek ye kurabıye kek meyve ne varsa artık doyuracak kadr degil mıdeme dokunmasın diye👌