Bebegimsu350 Bende ilk gebeliğimde ikili yaptırmadım aklıma da gelmedi. Doktorum bana fırça çekti ya down sendromlu olursa diye baya ağlamıştım sanki öyle olsa aldırıcam. Rabbim vermişse de vardır bildiği sırf sendromlu diye aldırsamıydım mesela. Eşimde kızdı tabi niye kaçırdın vs nifty testi yaptırdık paralı. Gayet temiz çıktı maşAllah oğlum çok akıllı. İkinciye hamileyim bunda da çok arada kaldım abisine yaptırıp bunda yaptırmasam vicdanım sızlar mı diye. Annemde her şey Allahtan gönlünü ferah tut benim bebişim gayet sağlıklı buna inan ve dedi. Eşimin kardeşinde biraz zihinsel engel var, birde kuzeninin çocuğunda açıkçası korkmuştum. Benim için değil yük olmaz ama öyle durumda ki çocuklar için ne kadar zor gördüm, benden sonra nolur kaygısı. Çok şükür bütün detaylım vardı doktorum gayet sağlıklı bir problem gözükmüyor dedi. Hatta kadın doğumcum ilk doktorum başka yere geçtiğinden değiştirmiştim. O sordu istiyor musun 2’li vs dedim yok hocam her türlü kabulüm yüzdelik bir oran için gebeliğimi sıkıntıya sokmak istemiyorum doya doya yaşayayım dedim oda haklısın senin kararın demişti. Gönlünü ferah tut, insanları memnun demezsin oğlum 17 aylık millet 2.çiyi neden yaptı diyor yicek ekmeği içecek suyu varmış. Çok şükür sağlığımız maddi durumumuz iyi neden yapmayalım. Yani insanları boşver, sen bu çocuğu her türkü kabul ettiysen başın gözün üstüne.