Kızlar meraba ikili tarama yaptirmamistim 14 haftaligim, iki doktora gidiyorum hem devlet hem özel. İki doktorda fetal DNA önerdi biliyorsunuz pahalı bir test ve bize ense kalınlığı 2.5 mm dendi down sendromlu olabilir dendi dünden ber gecem gunduzum yok iki yaşında çocuğum var onun için iyi olmaya çalışıyorum ama elimde değil. Bana böyle sanki sonuç kötü gelirse aldırma taraftarı gibi konuştular ben ne gelirse Allah’tan dedim ama ne bileyim gözümün onunde nefes alamazsa acı çekerse insan nasıl dayanır? Yada sonuç kötü çıksa bils sağlıklı doğum olurmu nasıl vicdan bu çıkamıyorum mahkemesinden kötüyüm fetal dna kötü gelil saglikli doğuran varmı yada ense kalin denilip fetal dna temiz çıkan varmı yorumlarınızı bekliyorum…