bademafc aynı fikirdeyim. Hayır yapmayabilirsin, butceni farklı değerlendirebilirsin, önceliklerini farklı olabilir ama asıl gelen hediye getirsin, bide milleti mi düşüncem, bide milleti doyuracagim demek bana yakışıksız geliyor ve şu noktada üzülüyorum. Aslında çevrelerinde ince düşünmelerini veya anı paylaşmaya ihtiyaç duydukları kadar değerli veya deger verdikleri insanlar yok diye düşünüyorum. Demek ki kendileri de eşdeğer olarak değer gormuyolar onları da ince düşünmeye layık görmüyorlar. Ben de hediyeleşmenin sihirli hır etkisi olduğuna inanırım, güzel izler bırakmak çok önemlidir bana göre ve buna göre hareket ederim. Bu yüzden gösteriş meraklısı ilan etmenin de altında farklı hisler olduğunu düşünüyorum