hediyelikten kasıt ne ki, ben çikolata yaptım kendim kutuda falan süsledim. Bence gereksiz değil güzel bir hatıra. Ama magnet, mumluk vs. Onlara gerek olduğunu düşünmüyorum ben de.
O parayla şunu yaparım bunu yaparım diyen bir çok insan var yorumlarda saygı duyuyorum ama her şeyin yeri başka bence. Yatırım yapacaksanız yine yapın yani 2 tane çikolata hediye hazırlatmak ne kadar engel olabilir buna.
Hastane odasını da süslücem valla balon aldım kardeşim gelir şişirir yapar bir şeyler 😂
Daha fazlasını da azını da yapana saygım var. Bence önemli bir gün, şükür edilmesi gereken, mutlu ve kutlanması gereken bir zaman 🙏