Nursena2023 mucizemm1610 Allah nasip ederse bu 3. olacak diğer ikisinde de sadece etiketli çikolata yaptırmıştım. Yine aynı şekilde sadece çikolata yaptıracağım ☺️
superstar_00 mucizemm1610 Ben yaptırmadım öyle şeyleri sevmiyorum. 😁 Zaten çocuk görmesine geliyorlar onun yerine yeme içme hazırlığı daha iyi.🤭
Deletedmom_116 superstar_00 oda saçma bence neden yalicaksin ki karnın burnunda bide milletj bogazina bakicaksin dogurunca dikişli halinle yedirceksin toplucaksin Gelen getirsin yada yemesinler icsinler çay kola kahve neyse gitsinler
Kumru_6694 Ben eski usul kafadayım lokum alıp lokum dağıtcam cevizli falan . Çikolatada adı yazıto yiyip buruşturup atcaklar sinir olurum ona . Buzdolabı süsüne de ne gerek var diye bakıyordum taki geçen hafta eşimin arkadaşına bbk görmeye gttk kapıdan çıkarken verdi açacak tarzı hoş geldin bebeğim yazdırmış hoşuma gitti bn eve gelince dolabıma taktım bizde mi yaptırsaj dedm ama halen fikrim net değil . Akrabalarım buna değmez gibi 😁
Deletedmom_116 Kumru_6694 😂😂bizde baklava aldık gelene Oda adettir diye Boş oturmasinlar diye iki dilim verdik yedile rgittiler o kadar daha ne 😂
ekc mucizemm1610 Bende sadece çikolata yaptıracağım ama özel üzeri süslü değil normal kağıda isim yazılsın yeter. Ama en cok istediğim kücük kedi maması ya da kuş yemi dağıtmak, gelen herkese vericem kalplerine sıcacık bir sevgi gelsin herkesin diye❤️
Aleynagunal mucizemm1610 ben hiçbir şey yaptırmadim babynest seti yaptircaktim yaptırmadim isimli hastane çıkışı yastık hediyelik çikolata hiçbir şey yaptırmadim sonradan vazgeçtim onlara vereceğim paraya oğlumun başka ihtiyacını alırım diye düşündüm ki öylede oldu zaten
Gloria06 Gelenler getirsin:) Bir de eşimin annesinin evinde buzdolabının üstü bebek kaynıyor. Görseniz şaka gibi, herkes magnet vermiş dolap bebek dolu😀 çok saçma yaaa , yani bana itici ve saçma geliyor.
Altin23 mucizemm1610 ben de hiçbir şey yaptırmayacapım doğuran benim onlar bana gelirken hediye getirsinler 😂😂
Deletedmom_116 Altin23 dimi ya yok buzluk hazirligiymis gelene gidene Yemek yemeye gelmesinler bı zhamet lohusa insandan beklemesinler gelen getirsin yemeği illa yoceklerse yada lokanta da yesinler
Deletedmom_116 mucizemm1610 yaptırmadım gereksiz bencede ama yakında bı yapan yer varsa kendi anneinizde kb çok çok yakınlar için şişede hatira kalması için beş on tane yapılabilir ama herkese çok çok yapılması saçma ne gerek var atticaklar
Altin23 Deletedmom_116 aynen öyleee zaten ne yaparsan yap çoğu hiçbir şeyden memnun olmayacak o yüzden bir çay bile gofret yeter de artar bile. Yeni doğum yapan insandan beklentisi olan hiç gelmesin zaten. Ha mevlit okuturken hediye kuran tesbih falan dağıtırsın o ayrı
ekc Deletedmom_116 Maalesef ülkemizde sokak hayvanlarına dair sevgi saygı yok. Amacım farkındalık yaratmak ve merhamet duygusununda varlığını göstermek. 🌸❤️
happyson mucizemm1610 ilk doğumumda yaptırmadım ama 2. De ayıcıklı mumlardan aldım bir de isimli süslü çikolata. İsimli magnet anahtarlık onları saçma buluyorum bana verildiğinde de isim varsa atıyorum elalemin çocuğunun adını niye gezdireyim çantamda buzdolabıma niye asayım
superstar_00 Deletedmom_116 Doğumdan sonra çocuk görmeye geliyorlar yiyip içip gidip ardimdan konusuyorlar😂😂
Deletedmom_116 Maviev35 hahah çok haklısın ha anı kalsın isteyen kendi annesine kendine beş on tane yaptırır O kadar elelame niye verilsin ki ben nikahta da öyle yaptım on taneydi Dolap süsü aneme Kv kardesime verdim iki üç tanede evimde duruyo Hatıra anı diye tamam
YuvarlanamayanPaanda mucizemm1610 ben internette gördüm hoşuöa gitti kurabiye paketleyip etiket yapıyorlar bende öyle yapacam eşim matbaacı etiket çıkarttırıp insallah kendim yapacam kızımdada kokulu taş yapmıştım