mucizemm1610 yorumlarda herkes çok gereksiz bulmuş ve yaptırmadıklarını söylemiş ama ben önemsiyorum böyle şeyleri ☺ zevk meselesi tabi! Ben kendim böyle işte çalıştığım için kendim yapacağım. İlk çocuğuma da yapmıştım, şimdi ikinciye hamileyim kısmetse bunada yapacağım. Benim için hediyeliğin anlamı şu; sağolun geldiğiniz için, çocuğuma hediye aldığınız için/yada altın taktığınız için teşekkür ederiz. Ha şuna bende karşıyım evet, çocuğun isminden anahtarlık yapımı, yada buzdolabı magneti. Millet niye benim çocuğumun adını kullansın ki o saçma evet. O yüzden ilk çocuğuma kendi ellerimle tesbih görünümlü anahtarlık yapmıştım nazar boncuklu, bu sefer de ayetel kursi yazılı buzdolabı magneti, yada nazar duası bakalım tereddütteyim ☺ Ama güzel bir anı bence, yaptırmayanlara saygım her zaman sonsuzdur!