_06ogretmenanne
Ay bende hastane süslemiyorum. Canım burnumda doğum yaptım hiç düşünmek bile istemedim. Yapanlara helal olsun valla 😀
Bebeğime sade şık hastane çıkışı almıştım, delik örgülü çorapları vardı, çok güzel battaniye diktirdim. Doktorumuz hemşireler ebeler hepsi bayıldı anlatamam. Bebeğime de boş boş şeyler almadım. Aldığımı da güzel aldım.