mucizemm1610 ben ilk kizim için doğumunda da dogum günlerinde de bagis yaptım, her sene belli dönemlerde kizim için fidan bağışında bulunuyorum. Türkiye’nin farklı noktalarında kizim adına dikilen bi dolu fidan var. 2. Çocuğumun doğumu için de bagis yapmayı düşünüyorum. Her özel günün anısı kalsın isterim ben, ama bu da anlamlı olsun farkındalık olustursun isterim. Beni böyle güzel bir anda düşünüp gelen ziyaret eden herkes kiymetlidir, bu anımı da paylaşmak da hoşuma gider ufak bir incelikle, ay doğuran benim onlar getirsin bana demek bana göre değil açıkçası.
Düşünen olursa, pek çok vakfın böyle zamanlar için bagis karşılığı yaptirabilecegi hediyelikleri var, kanserli çocuklar için, eğitimine destek olmak istenilen çocuklar için, tema vakfı için gibi gibi. Çocuğumuzun dünyaya gelişi hayra vesile olsun