Bende yaptırdım ve sizin gibi merak edip tedirgindim . Araştırdığım ve dinlediğim doktorların verdiği bilgi ve makaleler neticesinde bu yaptırmayıncılar yüzünden ve gebelik şekerinin tespit edilememesinden dolayı gerekli önlemler alınmadığı için ölümler artmış. Çilekli link bildiğiniz içtiğiniz içecek yani canınız istediğinde bir bardak kola içiyorsanız aynı şey sadece bu şekerli içeceği sabah aç karna içip iki veya gramına göre üç kez kan veriyorsunuz bu kadar. Baktıkları şey vücudunuz üç saat içerisinde şekeri ne kadar tölere edebiliyor. Mesela bebeğiniz iri bir bebekse bu belki şekerden belki normal gelişiminden mesela bu anlaşılabiliyor yada farklı durumlara tedbir getirilir. Devlet hastanesi yapıyor kendi gittiğiniz özel hastane varsa orda da yaptırabilirsiniz. Eğer yaptıracaksanız zaten söylerler ama gece 12 den sonra bir şey yemeyin su da içmeyin bunu söylemişti doktorum .