Ab12_dala içilen şekerli su gazozvari bisey, eltinizin baska bir sorunu vardir onu icti diye ölumden döndü demek büyük bir iddia, buradaki gebeleri de endiselendirmemek lazim bu kadar önemli hir konuda. Bir de glikoz pek çok besinde, içecekte, pastane ürününde vsde bulunur, 2 ürün inceleseniz zaten görürsünüz.
Gerçi başka bir arkadaş da açıklamış size ama 2 3 kez söylenmesi lazım anladigim kadariyla durumun ciddiyetini anlamanız için