11-02- denizyc benim kanda şeker çıkmıştı ondan 75 lik verdi herhalde şükür ama bişey çıkmadı herşey normal çıktı içerken biraz beni çarptı midemi bulandırdı ben beyaz oldum 😅
EDA-GUN12 denizyc bende fazla şekerli içemem nasıl yapıcam bilmiyorum citlata baklava yesem olurmu acaba
dilanyilmazzz güngören hastanesinde çok uygunmuş gebelikle alakalı her seyi ben araştırdım doktorumuz öneriyor. sağlık bakanlığı öneriyor genelde 75 gr oluyor ve iki dilim baklavadaki ile aynı şeker oranı
Smr28 Kızlar yaa bakarmısınız ben devlette yaptın test e nabıza sonuçlar düşmüş ama sadece o sıvıyı içtikten sonra ki tokluk kan şekeri sonucu yok 😑 kaç gündür bakıyorm yok şimdi ben boşa mı yaptım bu testi
sekerinannesi_ Smr28 Hastaneyi arayın bence laboratuvaru bağlasınlar sorun. Bazı sonuçları e nabıza hemen girmiyolar ondan da olabilir. Hangi ildesiniz hangi hastane? Eğer yoğunluk varsa sistemsel de olabilir.
Elfselm EDA-GUN12 Bende bugün yaptırdım tahlilimde 3 aylık şekerim biraz yüksek çıkınca doktorum yapmamı istedi iyi ki de yaptırmışım diyorum çünkü az da olsa şeker çıktı diyet verdi bir hafta sonra tekrar tokluk şekerime bakılacak ona göre ilerleyeceğiz
_Sevgi_ Gamzeramo detaylı ultrason yaptırdınmı pekı bununla alakalı bilgi verir misin kadın dogummu yapıyo detaylı ultrasonu yoksa başka bölümmü bakıyo
Semra007 Fenci ilginç.açlık şekerim hep 70 75 arası çıkıyor ve yaptırmam gerektiği söylendi yaptırdım ve gebelik şekeri çıktı
EDA-GUN12 Mavi-koltuk 11-02- tşk ederim canım detaylı anlatıgin için ama ben şekerli icecek içemem baklava ve ya çikolata yesem olurmu
Mavi-koltuk EDA-GUN12 bence sen you.tube dan dr kağan kocatepeyi şeker yükleme diye arat bir seyret fikir almayla olmaz bu işler. Konuyu hiç anlamamışsın çünkü bu soru sorduğun için diyorum. Gebeliğin boyunca bu adamı takip etmenide öneririm her şeyi oluruyla çok güzel anlatıyor.
zeyshnn EDA-GUN12 benim doktorum şeker yüklemek istemiyorum önce 3 aylık kan şekeri testi isteyeceğim sorun görürsem yapalım dedi. Benim içimden de şeker yüklemesi yapmak gelmiyordu zaten. Bir kez kan verdim aynı gün sonuç çıktı ve sonuçlarıma göre şeker yüklemesini gerekli görmedi doktorum.