İki gebeliğimde de yaptırdım. Ailemde şeker geçmişi olmasa da ve kendim kilolu olmasam da şekerim çıktı. Çok yüksek değil ama dikkatli olmam gerekiyor. Sonuçları şaşırtıcı olabiliyor yani maalesef. Bir de şekeriniz varsa direkt bebeğe geçen bir şey dedi doktorum. Yani anneden bir kısmını almıyor, tamamen bebeğe geçiyor. Bu da tabi gelişimi vs. Çok etkiliyor. Allah korusun kötü sonuçları olabiliyor eğer çok yüksekse. Baktırmakta fayda var, zararı olan bir test değil. Sadece 2-3 saatinizi hastanede geçirmek zorunda kalıyorsunuz bu kadar. İçtiğiniz şey de meyveli soda gibi bir içecek. Basit bir şey için de bebeğinizi riske atmaya değmez. Sonuçlarınız güzel çıksın inşallah 🍀