EbruKaymakci ben normal ya da değil diyemem canım. Sadece kendimce fikir yürütüyorum. Her bebeğin doğduktan sonra gelişimi nasıl farklı oluyorsa doğmadan yani anne karnında da gelişimi farklı oluyor. Çünkü benim ilk oğlum 36 haftalık doğdu. 3.600 doğmuştu. Bu oğlum 40 haftalık hala doğmadı 3.800 kilosu. Yani kıyaslamak ya da normal anormal demek ne kadar doğru bilemiyorum, doktorlarımız daha iyi bilir. Bence sağlıklı olsunlar da Zayıf ya da tombiş olmaları önemli değil.