ekm canım sağlıcakla al bebeğini kucağına. Benimde bebegim hep 1 hafta önden gidiyordu, seker yüklemesi yaptırdım normal çıktı değerlerim. 2 hafta önce kontrole gittiğimde tam haftasıyla uyumlu ölçtü sonradan kendi haftasını yakalayabiliyormuş paylaşmak istedim seninle