myangelson Hayal-21 24 saat iyiymiş ya 1 hafta diyen de oldu dedim o ne öyle hatta makarna pirinç falan yemeyeceksin diyen bile oldu ne alaka dedim 😂🤦🏻♀️
Babyboy33 Merhaba ben de hacamat yaptırdım diğer adetimden sonra hamile olduğumu öğrendim. 4 yıl hiç gebelik oluşmamıştı , çok da sağlıklı beslendim, Rabbim kısmet etti sağlıkla kucağıma da alırım inşallah 🙏 Darısı isteyen herkese
Ervaa35 mrym32 sadece kupa atıldıysa kesik olmadan hayır bir işe yaramaz o an ki ağrılarını alır okadar
Goksu1993 mrym32 ben tüp bebek tedavisi görüyordum rahim duvarım kalınlaşmıyordu sonra birisi bana 3 ay üst üste kasık hacamatı önerdi 3 ay sonra hamile kalırsın dedi tedaviyi bırakıp hacamata başladım 2 ay yaptırdım tam 3.yü yaptıracakken hamile olduğumu öğrendim 6 yıllık evliyim 2 haftaya kadar doğumum olacak sonsuz şükürler olsun bana çok faydası oldu gerçekten kalpten inanarak yaptırmanı tavsiye ederim inanmadan olmaz çünkü rabbim hayırlı vakitte kucağını doldursun
Goksu1993 mrym32 kesi atılarak yapılır pis kanın atılması gerekir ama hiç hissetmiyorsun o kesiyi ben karnıma yaptırdığım halde hissetmedim
oozgenur Hacamati kendimizde sorun yoksa da yaptirmak gerekli mi mesela sorun esteyse o yaptirsa nasil olur
Goksu1993 myangelson 1 gün önceden, hacamat yapıldığı gün ve 1 gün sonrası yani 3 gün sadece hayvansal gıda kesiyoruz et süt yumurta gibi mesela. Oda sanırım hayvansal gıdalar kan akımını etkiliyormuş o sebepten
Goksu1993 Tatar59 doğuma yakın yapılıyor doğumu kolaylaştırmak için ve yenidoğan bebeğede yapılması tavsiye ediliyor acı hissetmedikleri için bi sorun olmuyor zaten acıyan bi uygulama değil. 4 yaşındaki çocuğa çok rahatlıkla yapılır hatta çok faydası olur çocukluk aşılarının toksinlerinden arınmış olur
myangelson Goksu1993 teşekkür ederim 🦋öyleyse iyi ya izine gidince yaptıralım diyoruz eşimle de 1 hafta diyince ya da bazı kişiler hacamat öncesi 3 gün ve sonrası 3 gün yenmeyecek diyince baya izinde zor olur diye düşündük ama böyleyse iyi ya