mrym32 ben pkoluyum doğumdan sonrada adetlerim düzensiz diye hacamat ve rahime sülük attırdım hatta yapan ablamız dedi korunmadıgında hemen hamıle kalırsın rahmin temizlendi dedi ve ben 1 sene sonra korunmadım sadece 2 kere ve hamıle kaldım oğlumda 3 sene olmamıstı bunda hemen kaldım pkoya rağmen suan 4 bucuk aylık hamıleyim tabi sen yaptır diye söylemiyorum rahime ama hacamat yaptırabilirsin sırt bölgene falan yani bu işin ehli zaten bilir ne yapması gerektiğini☺️