Tatar59 doğuma yakın yapılıyor doğumu kolaylaştırmak için ve yenidoğan bebeğede yapılması tavsiye ediliyor acı hissetmedikleri için bi sorun olmuyor zaten acıyan bi uygulama değil. 4 yaşındaki çocuğa çok rahatlıkla yapılır hatta çok faydası olur çocukluk aşılarının toksinlerinden arınmış olur